سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین نکات راهنمای خرید کت و شلوار زنانه

در اکثر مواقع، کت و شلوار به عنوان لباس مناسب برای حضور در اجتماعات و موقعیت‌های کاری استفاده می‌شود. اما بسیاری از برندها در مجموعه‌های جدید خود طراحی‌های خاص و طبق مد روز برای کت و شلوار مجلسی زنانه ارائه می‌دهند که مناسب استفاده در مهمانی‌ها و مراسمات رسمی نیز هستند. پیش از انتخاب و خرید کت و شلوار مجلسی، باید نوع موقعیت و مراسمی که می‌خواهید برای آن از کت و شلوار مجلسی استفاده کنید را مشخص کنید تا بدین ترتیب دقیقاً بدانید به چه طرح و مدلی احتیاج دارید.

کت و شلوارهای کلاسیک عموماً دارای مدل و طراحی ساده هستند و تمرکز طراحی آن‌ها بیشتر بر روی برش‌های کت است. این کت‌ها می‌توانند برای محیط‌های کاری و یا غیر کاری مناسب باشند. کت و شلوار زنانه دارای طراحی مطابق با مد روز می‌باشد و برای انتخاب و خرید آن، باید به تناسب مدل و طراحی آن با سلیقه و فرم اندام زنان توجه کرد. نکته دیگری که در راهنمای خرید کت و شلوار زنانه باید به آن توجه کنید این است که آیا شما یکی از افرادی هستید که به طور مداوم از کت و شلوار مجلسی دخترانه استفاده می‌کنید یا خیر.

این نکته از آن جهت حائز اهمیت است که اگر از آن دسته از افراد هستید که به کت و شلوار مجلسی علاقه دارید و از این نوع پوشش به طور مداوم استفاده می‌کنید، می‌توانید کت و شلوار مجلسی کلاسیک یا مد روز را برای خود انتخاب و خریداری کنید. ولی در صورتی که کت و شلوار مجلسی جز پوشش همیشگی شما نیست، بهتر است مدل‌های کلاسیک کت و شلوار مجلسی را برای خود انتخاب کنید تا در گذر زمان نیز همچنان برای شما کاربردی باشد.

سایر مقالات : مانتو کتی

راهنمای خرید کت و شلوار زنانه: انتخاب رنگ

برای انتخاب رنگ کت و شلوار مجلسی، می‌توانید از رنگ‌های مدرن استفاده کنید. با این حال، در نظر گرفتن موقعیت و شرایطی که برای آن می‌خواهید از کت و شلوار مجلسی استفاده کنید، برای انتخاب رنگ آن بسیار مهم است. اگر می‌خواهید در مهمانی مورد توجه باشید، می‌توانید از رنگهایی همچون قرمز، زرد و یا بنفش استفاده کنید. در نظر داشته باشید که رنگهای روشن، اندام شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.

در صورتی که می‌خواهید کمتر مورد جلب توجه باشید اما همچنان کت و شلوار مجلسی شیکی را برای پوشش خود خریداری کنید، رنگ‌هایی خنثی همچون صورتی کمرنگ، قهوه‌ای یا کرم، انتخابی عالی برای کت و شلوار مجلسی هستند.

رنگ مشکی همواره رنگی مطمئن برای خرید کت و شلوار مجلسی است و چه مدل کت با برش‌های کلاسیک باشد و چه طبق مد روز، می‌توانید اطمینان داشته باشید که کت و شلوار مجلسی کاربردی را برای خود انتخاب و خریداری کرده‌اید. کت و شلوار مجلسی به رنگ سفید نیز، انتخابی شیک و جذاب می‌باشد.

با این حال دقت کنید که کت و شلوار مجلسی سفید را برای مراسم جشن عروسی انتخاب نکنید؛ چراکه رنگ سفید در مراسم جشن عروسی، مختص به عروس می‌باشد.

رنگ سرمه‌ای نیز، یک انتخاب عالی و کلاسیک دیگر برای کت و شلوار مجلسی است ولی دقت کنید که از آنجایی که معمولاً از رنگ سرمه‌ای برای محیط‌های کاری استفاده می‌شود، بهتر است با خرید اکسسوری‌ها و یا خرید شومیز به همراه کت و شلوار مجلسی سرمه‌ای استایل زیباتری بسازید.

سایر مقالات : بهترین مزون لباس عروس